dinsdag 8 maart 2011

En dit stuurde ik naar Nancy! SWAP fotootjes

En hier een fotootje van mijn swap pakket die ik naar Nancy stuurde :-)
Ik stopte er een Hollandse zeepketting in met klompjes en delfstblauwe tegel, 2 zakjes soya wax geurhartjes voor in de geurbrander in de geurtjes Angel ( naar het parfum ) en Milk & Honey , een cupcake zeepje met hertje, een stoffen doosje met zeeptablet "zomergevoel"en 2 zeeproosjes die oplossen in bad, het doosje is precies geschikt om je vistiekaartjes in te doen, leuk voor als je een keer op ene crea marktje staat ofzo ;-), ...ehh wat nog meer ff spieken op de foto...ooh ja...een zoete cupcake suikerscrub met verzorgende olie, een felroze bathpuff, een blikje met daarin een ketting met matroesjka hanger, ingepakt in een matroesjka doosje, (dit alles natuurlijk vanwege haar logo !)en nog een afdruk van het doosje om zelf te maken...en een PIP schrift.
Nancy was heeeel blij...en ik dus ook ! het blijft ontzettend leuk dat SWAPPEN...en ook verslavend:-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke pakketjes van jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw... jullie hebben elkaar zeker verwend!! super leuk allebei de pakketjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk dat swappen en wat een verwennerijtjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! ;-) Ik ben er zo blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)