dinsdag 8 maart 2011

Oproep aanmelding "Round Robin Envelop" voor Kids

Via ByKris ben ik enige tijd gelden terecht gekomen op haar blog van Round Robin Notebook project 
Helaas was die al vol ( gelukkig misschien...want ik kom chronisch tijd tekort!) maar doe nu mee aan de Round Robin Envelop. Een envelop met goodies die rond gaat en waar je steeds iets aanvult en weer uithaalt. Mijn envelop is verstuurd en nu maar wachten...zo leuk !

Hieronder de uitleg van Kris:


Round Robin Envelop.
Een envelop vol leuke goodies
Aantal deelnemers: onbeperkt!

Hoe werkt het:

Nummer 1 stuurt een envelop met leuke plaatjes, papiertjes, stickers, postzegels,lintjes e.d naar nummer 2. Gewoon klein, plat spul dat in een  envelop past.
Nummer 2 haalt daar uit wat ze leuk vind en vult de envelop weer aan met eigen spul en verstuurt hem naar nummer 3. Etc.
Het aantal deelnemers is onbeperkt; de envelop blijft gewoon doorgaan tot 
er geen deelnemers meer zijn.
Simpel, snel en leuk.

Nou dat is natuurlijk erg leuk ! Er gaan al 5 enveloppen rond.( aanmelden kan nog steeds !)

Maar nu gaat er binnenkort een nieuwe envelop starten maar dan voor kids ! Dus voor al die jaloerse kids die de SWAP pakketjes en leuke enveloppen uit je brievenbus hengelen om vervolgens met grote oogjes te kijken wat er nu weer voor leuks aan hun neus voorbij gaat ...
Er is dus HOOP !
Aanmelden via HIER

1 opmerking:

  1. Mijn dochter heeft de envelop gevuld en versierd en hij mag door naar jou'n dochters....hoe heten ze? Ik heb Kris al gemaild voor het adres maar als je dit leest mag je het ook wel mailen dan is hij zo snel mogelijk bij jullie.
    marisdaniels@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)