zondag 5 juni 2011

Gehaakte SWAP Jack Russel en Pers

Swap van Corine

Van Corine ontving ik van de week weer ( ja we swappen wat over en weer Corine en ik ;-) een prachtige SWAP. Ze maakte voor mij een witte Persische poes voor mijn jongste dochter en een Jack Russel hondje .
Helaas is onze pers "Pip" overleden een paar maanden geleden maar gelukkig hebben we nog een klein hondje "Barney", een Jack Russel, die ook meteen maar door Corine in de gehaakt versie werd gemaakt :-)
Ze deed er een schattig doosje chocolaatjes ( kattentongen uit Wenen, heerlijk ! al op....) bij met een erg lief vintageplaatje van poezen. Die ga ik natuurlijk bewaren voor mijn knoopjes, buttons of wat dan ook....
En een heel leuke sleutelhanger!

Tijdje geleden ontving ik ook nog van haar een gehaakt hertje , om mijn logo compleet te maken en een Hollandse hanger :-) Alles weer superleuk !


De hele swap van Corine


3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk en gezellig uit
    Veel plezier ermee

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem inmiddels al gezien bij Corine, erg leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer blij mee bent!! Het was erg leuk om allemaal te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)