woensdag 13 april 2011

Swaps, Roodkapje en wensvogeltje....

Ik zag op de site van Corine dat ze een erg leuk wensvogeltje had gekregen van Sil. Die wilde ik natuurlijk ook wel :-)
Ik werd volger en ontving dit lieve wensvogeltje ....
Die krijgt een mooi plaatsje in de pipowagen...ter inspiratie en voor de gezelligheid :-)
wensvogeltje van Sil
 Natuurlijk stuurde ik Sil ook wat terug...namelijk een "koekje van eigen zeep" en een ansichtkaart van Pipowagen Aan Zee. Dat kun je lezen op haar blog.

En voor de "1 handmade item swap" van swap-bot maakte ik voor mijn SWAPpartner ( lerares en gek op sprookjes) een boekenlegger met roodkapje hangertje.
Het hangertje is uniek en die maakte ik zelf met Krimpie Dinkie voor de printer.( hij was zo leuk geworden vond ik dat ik ook meteen maar even verder ging voor een andere roodkapje fan...zie verder ;-)


En dit pakketje gaat morgen op de post voor Corine omdat ze aan het haken is geslagen om het hertje bij te maken van het Pipowagen aan Zee logo..(dus Corine moet eigenlijk haar oogjes dicht knijpen)
Roodkapje transferpopje, Roodkapje kaart, Roodkapje hangertje

Roodkapje ansichtkaart eigen ontwerp en uniek hangertje

Boekenlegger roodkapje
Ik maakte een Roodkapje popje met tranferspapier op vilt, een bijpassend hangertje , ansichtkaart van Roodkapje en een boekenlegger van Roodkapje...Allemaal voor haar ROODKAPJE verzameling :-)

Op het Craftyforum deed ik verder nog mee aan de voorjaarsswap.Je moest je partner 10 dingen sturen waaronder 1 meter lint. 

Dit verstuurde ik naar Byoumo




En dit kreeg ik opgestuurd van Byoumo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)