donderdag 9 december 2010

vilten beessies.....

Ook leuk. Met de kids in de herfstvakantie (inderdaad al weer ff geleden...)vilten beessies enzo...zitten maken...
In totaal kwamen er 32 stuks (!!!) tot leven hier in de woonkeuken aan de eettafel.
Ik maakte een aantal babouschka popjes, uiljes en vogelhuisjes.  Voor de heb & de leukigheid, de kerstboom , de weggeef en de SWAPS ....
Ik maakte de patroontjes zelf en daarna aan de slag met lapjes vilt. De wiebeloogjes komen van de Hema.

 Dit popje maakte ik in verschillende kleuren als hanger maar ook als broche...

 Ik heb inmiddels een zwak voor uiltjes....en de laatste heb ik gemaakt als look-a-like van mijn logo.
Vogelhuisjes....tjaa daar heb ik iets mee dus zelf ene patroontje gemaakt en gemaakt van vilt.

2 opmerkingen:

  1. Oohhh Die Uiltjes zijn Leuk!!

    Heb tijdens het bloggen (wat ik sinds kort doe) een uiltjes tic ontwikkeld **hihihihi**

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik nog even....

    Gebruik je synthetisch of echte wol vilt.....
    Wil ook graag wat gaan doen met vilt, zit alleen te twijfelen of ik het eerst zou gaan proberen met synthetisch....

    Groetjes van Ivonne

    **lief jongste zit hier even bij mij op schoot en zag de uiltjes ook... Hij vind ze ook leuk en we waren het er samen over eens dat we die met oranje ogen en pootjes het leuks vinden ;) **

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)