vrijdag 26 november 2010

Cupcake SWAP

Sinds kort op een site gekomen waar allerlei creatieve geesten onderling SWAPPEN (ruilen) met thema's enzovoort...Zo leuk.
Ik heb meegedaan aan de Cupcake SWAP ...
Opdracht : verzamel 4 cupcake dingetjes waarvan in ieder geval 2 zelfgemaakt en verstuur deze naar je SWAp partner. Zelf ontvang je van een andere SWAP Partner dan ook zón pakket !
Zo leuk...een beetje Sinterklaas voor volwassenen :-)
Ik wacht nu op mijn eerste pakje en ben reuze benieuwd !

Dit is mijn samengestelde pakketje welke ik verstuurde naar mijn SWAP partner :

1 cupcake zeepje ruikend naar ...zoete taartjes
1 grote cupcake button
1 mobile phone hangertje in de vorm van een cupcake
2 setjes labels met natuurlijk cupcakes
1 gehaakte cupcake applicatie
 alles zelfgemaakt:-) op de gehaakte applicatie na ...Haken wil ik ooit eens proberen......

Leuk om te doen...en er volgen er vast meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)