donderdag 6 november 2014

*WOOD STAR FAST DIY*

Houten ster DIY

Bij de Pipoos kocht ik 2 zakjes met ronde
houten stokjes erin.
Ik meen dat ze per zakje van 3 stuks 
€2.95 kosten.


Met een klosje zwart-wit twine draad
bond ik 5 van de 6 stokken stevig 
aan elkaar tot ster.
Zie hieronder op welke wijze.


Daarna is de ster stevig genoeg om 
ergens neer te zetten of om op te hangen.

Het is snel, eenvoudig, goedkoop en
niet permanent;-) dus de stokken zijn
daarna weer makkelijk voor
een volgend project te gebruiken.

Veel succes met maken!

6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, simpel en mooi!! Ik ontdekte je blog via @solufie van IG en ik vind je blog super. Kijk uit naar je Sint printable en volg je via bloglovin!
    Ik ben zelf ook een blogger dus leuk als je mijn blog www.badschuim.eu ook eens bezoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg.
    Ga ik zeker ook proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)