maandag 3 februari 2014

Mevrouw Pipowagen goes pink in the... Pretty in Pink planner

Toen Anke mij enkele maanden geleden 
vroeg of ik misschien zin had 
om mee te willen
werken aan een nieuw project 
en of ik daarvoor iets in het thema "roze"  
wilde ontwerpen,zei ik natuurlijk geen nee;-)


Samen met 50+ creatievelingen,
ontwerpers en illustratoren
 (van over de hele wereld) 
werd er een agenda gemaakt vol met 
kleine roze kunstwerkjes. 

Ik stak Mevrouw Pipowagen 
speciaal voor deze gelegenheid 
in het roze...
Maar vanwaar die olifant?
Nou dat zit zo...
Als ik aan roze denk...
denk ik meteen aan een roze olifant:-)
De jongste hier in huis was tot haar circa 5e levensjaar
 zeker van haar zaak 
voor wat betreft haar huwelijkspartner later...
Ze zou later trouwen met een roze olifant...
en daarmee uit!

Inmiddels is het anders...;-)
Vandaar mijn stiekeme ode,verwerkt in het ontwerp,
aan het ongecompliceerde kinderlijke geluk!

De afbeelding is inmiddels ook
 als ansichtkaart verkrijgbaar in de shop

De planner is erg leuk geworden!
Zie het als een mini expo 
Hij zal in beperkte oplage verkrijgbaar zijn, 
met 3 verschillende kaften met dezelfde inhoud,
 dus kies je favoriet:-)

De covers zijn ontworpen door:
> Rendier | Lidewij Spitshuis
> Agenda | Bl-ij
> Confetti | Dreamkey Design

Inhoud:
> Persoonlijke informatie
> 54 weken + 56 illustraties
> Notite- website, en adres-pagina's
> Informatie over de artiesten

Naast de roze explosie, is de agenda ook heel fijn omdat er geen data in staan. Dus je kunt 'm in laten gaan wanneer jij dat wil. Aan het begin van een project, school, jaar, het kan allemaal!


PRODUCT INFORMATIE
→ 148 x 210 mm / A5 / Full Color
→ Binnenwerk: 120 g/m2 papier
→ Cover: 350 g/m2 papier
→ 134 pagina’s / Engelstalig
→ Softcover kaft met een gelijmde rug

→ © ankepanke.nl (en alle andere deelnemers)

Bestel hem bij Anke HIER






6 opmerkingen:

  1. Wat geweldig om aan zo'n project mee te werken joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pink Rules!
    Wat een prachtig project en wat een supermooie kaarten!!!
    Love it :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supertof! Gaaf dat je er in staat en wat een mooi illustratie heb je gemaakt.
    (wel jammer dat je toch geen roze nieuwe lid van de familie krijgt :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit!!! Je bijdrage is lief met het de stiekeme ode ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)