zaterdag 31 augustus 2013

Time to create...


It's always time to create ?
=======================

Die vlieger gaat hier helaas 
nu niet op...
Wel wat korte tussendoor projecten maar op
 het moment is het hier vooral 
"no time to create"

Ik besloot wel om dit mooie 
tekstkaartje in te lijsten.
Als reminder...want
als ik niet kan creëren,ontwerpen,
 bedenken en maken word ik altijd een beetje
(veel) chagrijnig en onaangenaam voor mijn omgeving;) 

Rechts daarvan zie je 
een sneak previeuw van een illustratie
waar ik tussendoor aan werk voor plaatsing
 in een agenda die in 2014 uitkomt:-)

*****************
Ook probeer ik weer eens wat ruimte te maken
in mijn pipowagen atelier...(pff) 
en vraag me keer op keer af hoe 
al die "rommel"
daar weer terecht komt...
Maar ik kan geen afscheid nemen van al 
deze onderstaande kitsch...
Noem het inspiratie...
adem van de geest...


Maar dit mag wel weg:
 2 Retro en Vintage broodtrommels
van emaille en echt oud en ouderwets.
Ook het retro fonduesetje mag naar een 
gezellig retro caravannetje ofzo...


Heb je interesse om iets over te nemen? 
Mail me even
Ik hoef niet de hoofdprijs
(je wil niet weten wat ze ervoor 
vragen op marktplaats)
dus we komen er vast wel uit

Fijn weekend
x



6 opmerkingen:

  1. ik krijg van die poster/kaart helemaal zin in hubba bubba kauwgom! Zo met die kleurtjes en letters. Leuk dat je tekening ow pardon je illustratie ;) in een agenda komt. Is het een roodkapje???
    Wat een heerlijk collectie kitsch heb je daar staan. De man met blauwe oogschaduw en snor is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die pipowagen van jou daar zou ik gerust wel eens in willen snuisteren!!!
    ik hoop voor jou (en voor je omgeving) dat je snel wat tijd hebt om te creëren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je beeldjes zijn super, ik herken een paar dingen die ik hier ook heb staan! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo irritant ja wel ideeën maar geen tijd !!!
    Fijn kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay!
    Wat heb je toch een mooi en gezellig plekje :-)
    Hopelijk heb je snel weer wat meer tijd.
    De caravan-sleutelhanger die ik van je heb gekregen heeft een mooie trip door Zeeland, Parijs en Normandië gemaakt :-) Zie mijn blog.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)