woensdag 26 juni 2013

Let's S(n)AIL mail AWAY !

Snail Mail 

Terwijl jongste dochter vorige week een slakkenrace hield met
bovenstaande inwoners van onze tuin, 
bedacht ik me dat ik ook nog even moest bloggen over oa 
mijn snailmail kaarten en papierwaren-lijn...
want die zijn vanaf heden ook hier te koop bij de 
net als (zie in het kaartenrek hieronder)
 mijn Roodkapje en Mevrouw Pipowagen kaart:-)


De verkoop van de kaarten en papierwaren direct 
via eigen blog gaat afnemen
want het plan is om voornamelijk te leveren 
aan shops en winkels waar jullie ze 
dan weer kunnen aanschaffen.

Mocht je nog een slag willen slaan dan kan dat nu nog;-)
Heb je een (web)winkel en heb je interesse om ook 
"Pipowagen aan Zee"  postkaarten en papierwaren
 te verkopen neem dan even contact per mail.

X





2 opmerkingen:

  1. geen webwinkel, wel bewonderaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je volger van mijn blog bent geworden. Meteen even hier een kijkje genomen, en.. ik ben fan!. Volger erbij! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)