zondag 26 mei 2013

Deelnemers " Goodies op je deurmat"




Wat een enthousiasme en wat veel aanmeldingen!
Leuk!
Inmiddels heb ik iedereen gemaild die mee kan doen en
voorzien van een pdf met adresgegevens en extra info.


Niet vergeten :
insturen voor 14 juni
4 postzegels bijsluiten
duidelijk afzender gegevens vermelden:-)

En...
hoe eerder alles binnen is hoe eerder ik kan 
beginnen met versturen

Veel plezier allemaal!


Deelnemers zijn:

Alvast een sneak preview van mijn eigen inzending
waarbij je uiteraard net niets ziet;-)


X


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik mee kan doen! Ik heb al zin om de goodies in elkaar te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee, zie het vandaag pas. Wat jammer dat je al 18 deelnemers hebt, had graag mee gedaan. Volgende ronde hoop ik sneller te reageren. Groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha spannend zeg, en wat veel deelnemers
    (heb je mail nog niet ontvangen ik zal je nog een keer mijn andere adres doormailen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om mee te mogen doen!
    Groetjes en een fijne dag, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee! Ik red het op dit moment niet om mee te doen maar ga het resultaat zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alles klaar nu en stuur normaal gezien morgen alles jouw richting uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee Claudia!!!
    Helaas ben ik te laat met opgeven!!
    Het was voor mij wat kort dag, maar had graag mee gedaan!!
    Ik kijk uit naar de resultaten!!
    Veel plezier meiden!!
    Liefs Maryska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)