woensdag 23 januari 2013

Mevrouw pipowagen en haar schaatsjes


Vorige week was hier te zien dat 
onze inwonende Blythe 
reuzeblij was met haar nieuwe schaatsjes.
( die mijn oudste dochter overigens in een doos vond 
tijdens het opruimen van haar kamer...
een keer opgepikt bij de kringloop? geen idee )


 Mevrouw Pipowagen op haar beurt zat wat te mokken 
want stiekum was ze natuurlijk heel jaloers.
Maar vandaag werd ze heel
 blij van de bezorgde post.
Een paar prachtig blauwe schaatsjes werden
 bezorgd gemaakt door Dreamstuff


Eigenlijk had ik roze voor haar bedacht maar
ze zei iets van "Ja Duh huh!" ik wil die stoere blauwe!

Want ik kreeg namelijk 2 paar van deze
 schattige schaatsjes!En nog een extra broche:-)
  


Bedankt Dreamstuff!
Ook namens Mevrouw Pipowagen;-) 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Jullie kunnen lekker gaan schaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu maar hopen dat het ijs nog goed is! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha o hoe leuk zo met veiligheidsspeld als schaats!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaaaaaa leuk ! Ik heb ze toevallig gisteren ook gehaakt op de bank, lekker tussendoor werkje. Ik gebruikte paperclips :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat goed! En nou op naar dreamstuff want daar ziet het er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi pipowagen !! Ben er een beetje jalours op zo'n leuk plekje voor je eigen !!
    ik haak ook maar meestal maak ik sieraden met mijn dochter,
    kom je ook eens kijken www.creadiva.be
    ben benieuwd wat je ervan vind

    en ... je hebt volger bij
    volgers zijn ook bij mij welkom !!

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn, dat de postbode alles goed bezorgd heeft. Veel schaatsplezier!!!!

    P.S.: ook nog een give-away:
    http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2013/01/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd snel schaatsen, gaat weer dooien :( helaas.
    Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie schaatsen voor mevr. Pipowagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)