zondag 23 december 2012

De mooiste sneeuwbol ooit...


...ik ben er een beetje stil van...
ik kreeg in mijn adventsswap de mooiste
hertjes sneeuwbol ooit!
Ik blijf altijd op zoek naar een 
mooi exemplaar maar deze ben ik nog nooit
tegengekomen...
Corine heeft de spijker op de kop geslagen :-)


Ik pakte ook nog een zakje plastic hertjes uit
voor taart decoratie of een creatief project.
Ook zo leuk!

Zelf verstuurde ik cupcakevormpjes met cupcake kookwekker,
een baboesjka speldenkussen en een ieniminie naaikoffertje

XXX

9 opmerkingen:

  1. Super...prachtig mooi
    Leuke spulletjes heb je weer gekregen, maar die sneeuwbol is helemal TOP!!!

    Ik wens jou en je gezin fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013 toe

    Liefs Klaske xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuwbol heb ik zelf gemaakt, dus die zal je geen 2e keer tegen komen. Ik was bang dat de hertjes tegen zouden vallen, dat je ze te veel Bambi's zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, de sneeuwbol is prachtig!!!
    jouw kadootje is ook bijzonder!
    MeRRy CHriSTmaS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ben er ook een beetje stil van want ben DOL op hertjes, en dit is een schatje !

    Wens je fijne dagen :-)

    Liefs,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er inderdaad prachtig uit...
    Gezegende feestdagen en een goed jaar volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sneeuwbol is super en zelfgemaakt ook nog, heel bijzonder !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)