dinsdag 20 november 2012

Post!

Lieve Post

Het leuke aan veel post versturen ...
is dat je ook weer heel veel leuks terugkrijgt 
in je brievenbus :-)
Van Mim's Tasjes viel er gistermiddag laat
een geweldig swap pakket in de brievenbus!
Hurray!
Gevuld met heel veel moois...
Stempel, stof,kaartjes,bedels, 
geschilderd klein bordje met Pipowagen (lief!,
naaldensetjes, gebreid tasje en 
gehaakt gelukspopje en handmade tags...

Maar de hand gesneden hertjes stempel...
die heeft toch wel mijn hart gestolen..Zo Mooi!
De leuke hollandse popjes staan al te pronken in mijn 
letterbak kastje...
Genieten hoor!
Mim bedankt! 
*******************

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief pakket! Die hertjes stempel is echt geweldig lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan! En dan te bedenken dat ik zat te twijfelen of ik een stempel zou maken voor je, omdat je zelf ook zo mooie maakt. Ik ben ook heel blij met jou pakket. Morgen of donderdag op mijn blog :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, dat is echt een mooie stempel zeg, bofkont! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor dat is inderdaad een echt mooi Mim pakket!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad een prachtige stempel !! groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)