zaterdag 6 oktober 2012

Metamorvazen....DIY

DIY
                    De snelle herfst/winter
                     metamorfosevazen


Tijd om de woon accessoires weer aan te 
passen aan het seizoen.
Ik nam 2 appelsap flessen zoals hieronder afgebeeld.
(troebele verse appelsap)
Deze flessen zijn gewoon mooi van eenvoud:-)
(in de zomer al gepimpt met masking tape en stickers 
die er dus nu weer af moesten)

En stak ze middels een grof breiwerkje
op een breiloom en gebruik van goed stretch 
hooked garen in
 een nieuw herfst/winter jasje.
  

Doordat ook de onderkant is "gebreid" 
geen onderzetters nodig ;-) dus handige tegen krassen
 en door de grove steken kun je door de vaas heenkijken
of er water moet worden bijgevuld;-)
Zonnebloemen zijn nogal dorstig;-)

Makkelijk te maken met snel resultaat :-)

********************

10 opmerkingen:

  1. heel erg leuk! wat is de doorsnede van je breiloom? ik heb er ook één, maar die is vast te groot...
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de allerkleinste ring ( ik heb een setje van 4 stuks)
    Maar misschien kan het ook wel op de grotere hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uh, breiloom?? Is dat een andere benaming voor breivork?
    Wel een gezellige trui voor zo'n flesvaas.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, snap het al het is zo'n cirkel met van die pennetjes erop, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel erg leuk uit!
    Staat vast super gezellig.
    Leuk ook, die zonne-bloemen erin.
    Fijn weekend nog verder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is niet te geloven!!! Ik loop achter het het lezen van andere blogs en ik heb vanochtend ook een soortgelijk berichtje op mijn blog gezet over een vaas-truitje. Oude vaas gepimpt met een gehaakt zpagetti-truitje mag weer in mijn vensterbank....
    (zie mijn blog Huisliefhuis)IK WIST HET ECHT NIET, hoor. groetjes Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk zeg! Jammer dat de supermarkt nu dicht is, anders had ik meteen er naar toe gerend voor wat flessen appelsap :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)