vrijdag 7 september 2012

Leuks van Hakketak


Terwijl nagenoeg ons hele gezin
geveld is door een of andere griep...
en ik mede daardoor 
mijn ene been nauwelijks voor de andere kan zetten...
werden we vanochtend aangenaam verrast 
door een leuk cadeau van vertrekkende 
gasten uit Villa Holland.


Er lag een heel leuk Hollands kunstwerkje
voor ons klaar met een lief kaartje erbij 
van Mirjam en haar gezin.
Deze gaan we natuurlijk een heel mooi plekje
geven in 1 van onze huisjes.
Bedankt!

Mirjam heeft samen met haar zus een website 
onder de naam HAKKETAK.
Je kunt het hier vinden.












 Fijn weekend    allemaal!
en volgende week hoop ik weer fit rond te stappen;-)

3 opmerkingen:

  1. Veel beterschap allemaal!
    Het is inderdaad een heel leuk kadootje!
    Ik hoop dat je je nog een beetje kan vermaken aankomende week!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die site ken ik!!! Echt zulke leuke dingen!!

    Ik wens jullie alle beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap voor heel jullie gezinnetje! Altijd fijn zo'n onverwachts cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)