maandag 19 december 2011

Waar je niet aan moet denken..!!!

Het einde van het jaar in zicht...
Goede voornemens en de hoop op een gelukkig & gezond 2012.
Helaas is dat niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Je moet er toch niet aan denken....dat je kind in een ziekenhuis komt te liggen met
een vreselijke ziekte zoals kanker...
Dat je hem of haar moet achterlaten in de hoop dat alles goed komt...
Dat je je sterk moet houden terwijl je machteloos staat.

Wat zou het dan fijn zijn als je mini-meisje of mini-man wat verstrooiing en afleiding zou
krijgen in de vorm van een handgemaakte troostknuffel...
Gewoon omdat zón simpel knuffeltje, met liefde gemaakt, zón groot verschil kan maken.

En daarom doe ik mee aan onderstaand project.
Doe je ook mee?  


2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk hij staat bij mij al in de side bar sinds het weekend!
    Goed dat ook jij mee doet Claudia! Super...kunnen de kindjes goed gebruiken...ik zou ook in het nieuwe jaar met je willen swappen als je tijd en zin hebt...Liefs Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk doe ik mee met zo'n mooi goed doel!
    Ik zet het logo op mijn blog, daar moet reclame voor gemaakt worden!!!
    Liefs Maryska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)