dinsdag 6 december 2011

The day after....

Mevrouw Pipowagen maakt kennis

En dan is Sinterklaas weer voorbij...
Vertrokken naar Spanje ???en de rust thuis keert terug ...
Minimeiden spelen met alle nieuwe aanwinsten, snoepen
nog van de chocoladeletters en pepernoten en...

Mevrouw Pipowagen maakt (nog een beetje onwennig) kennis
 met een van onze nieuwe inwoners
die de beste Sint meenam....

Op naar de kerst...maar ik wil nog even niet
denken aan kerstbomen , peperkoekmannetjes en kerstmannen...
Vandaag nog even niet....

Vanaf morgen misschien?




3 opmerkingen:

  1. Bij mij staan de kerstbomen al opgetuigd, in de woonkamer en woonkeuken. Het hele huis is al in kerstsfeer, inclusief de tuin. Als ik er niet meteen aan begonnen was, dan had ik het waarschijnlijk een jaartje overgeslagen ;-) Ik had al snode plannen om er eens lekker niets aan te doen, maar de kinderen vinden het zooooooo gezellig!! En ik ook als het eenmaal is gebeurd.......

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)