zondag 27 november 2011

A little update ....met van alles...

Ik heb iets met speldenkussens:-)
Deze maakte ik laatst van een "oma" kopje.
Deze 2 vrolijke stempels maakte mijn dochter (11) met gum.
Daarna geplakt op oude platte blokken uit een
oude blokkendoos en voila klaar! 

Voor waxinelichthouders breidde ik nog een gezellig
 wit winters jasje;-)

Ik maakte tussendoor nog een stoffen broche
met vintage katjes...

En ik ontving dit leuke postpakje
van Ingthings.
Wat erin zit en wat ik ermee deed...
Wordt vervolgd!

4 opmerkingen:

  1. oeh, die stempel is heel erg leuk! goed gedaan! Ik ben erg nieuwsgierig naar wat je met ingrids pakketje gaat doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de appelstempels héél goed gelukt! MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)