dinsdag 6 september 2011

B....bags & Lunch Bag

Zakjes genaaid met een "B" erop.
Maar wat zit erin?
Ben benieuwd wat jullie denken...
Er is er al eentje onderweg naar een swappartner ( Kaatje &Co)
waar ik een heel mooie handgemaakte tas van ontving  ( foto volgt nog)
en de ander gaat als onderdeel van een
SWAPdoosje naar Fieve.
Zakjes met de "b"van.......
Ook hier zijn de kids sinds afgelopen maandag weer naar school.
Dus weer tijd voor broodtrommeltjes, schoolkoekjes en
plakkerige pakjes drinken.
Dus maakte ik van tafelzeil Lunch Bags om
dit alles in te stoppen.
Erg handig ! Alles blijft bij elkaar,
makkelijk om te spoelen en goed herkenbaar. 

Lunch Bags van tafelzeil

8 opmerkingen:

  1. Ik denk ehmmmm Button Bag??? Geen idee, maar ik weet wel dat ik er erg nieuwsgierig van word!!!
    Wauw die zakken van tafelzeil zijn ook erg gaaf!!!Ik heb al 2 dingetjes klaar....zelf ontworpen en erg leuk geworden!!! We doen wel alles tegelijk opsturen he!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lunchbags echt super gaaf geworden! En ik denk dat ik knopen in de zakjes zitten =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha Nee ! Geen buttons of knopen...
    Enne zeg maar Fieve waneer het op de post gaat.
    Voor aankomend weekend? Donderdag gaat mij wel lukken. Dan is het vrijdag bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LUNCH BAGS ZIJN ERG LEUK EN HANDIG!
    OM VROLIJK VAN TE WORDEN.

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lunchbag zijn er leuk en handig inderdaad!
    Waar heb je dat tafelzeil met kabouters en hertjes vandaan??

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oei joei joei wat...leuk! en zit er soms lekkere zeepjes in het swap zakje????
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, leuk!! Ik houd wel van die verrassingszakjes! ;-) De knoopjes zijn leuk hè?! En makkelijk! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)