dinsdag 23 augustus 2011

Theekopjes, konijnen en geruite tafelkleden....


Ben een beetje aan de slag met mixed media arts...
wat tekenen, wat plakken, inscannen, bewerken en ga zo maar door...
Door het Round Robin Notebook project heb ik
(veels te dure maar o zo mooie) waterverfstiften
gekocht en teken en schets er af en toe voorzichtig op los...
Wat vinden jullie ervan?


Voor diegenen die reageerden op de swap-oproep in voorgaand bericht...
Stuur even een mailtje naar pipowagenaanzee@gmail.com
met je adres en gegevens.
Ik mail dan mijn adres retour.
Je stuurt 1 handgemaakt item ( ik laat me graag verrassen)
naar me op en je ontvangt 1 handgemaakt item ( ook een verrassing) retour.




8 opmerkingen:

  1. Hey Zilly, de RRN kaft staat al een aantal berichten terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik vind deze van-alles-wat-techniek zo leuk! Lukt het met het ontwerpen via de computer? Welk programma gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig en het doet me helemaal aan Alice in Wonderland denken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel erg knap zeg! ziet er namelijk heel schattig en leuk uit! mijn compimenten!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En het doet mij ook aan Alice in Wonderland denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heeeel gaaf!!!!
    Ik vind je kaft ook erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dit is echt geweldig! Ik hou enorm van die collagestijl. We vinden dezelfde dingen leuk hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)