woensdag 22 juni 2011

Snorren broche !

Handgemaakte snorrenbroche op vintage ansicht
Je komt ze overal tegen ...SNORREN ....
Helemaal hip & stoer!
Tjaa dus dan ga je daar wat mee doen.
Dus met een soort plastic aan de gang geweest en voor mijn 2 meiden
twee prachtige stoere snorren kettingen gemaakt.
En ja...mama vond ze ook wel leuk dus ook 1 voor mama :-)
En toen zo op dreef...leken broches toch ook wel handig ! 
Gewoon voor op je colbert, je spijkerjas of je nette blouse...
Als tegenhanger voor al dat mannelijke testosteron op de werkvloer of thuis :-)
Voor de foto heb ik als grapje de broche op een vintage ansicht gelegd....
Ik heb er nog twee...en die komen binnenkort in mijn piepkleine internetwinkeltje..
Kun je niet zo lang wachten?
Voor 8.50 incl verzending komt de snor je kant op :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)