zondag 3 april 2011

Gewoon voor mezelf omdat ik dit Kawaii Racoon figuurtje zo ...LEUK vind ...:-)

                  Ok...ik ben 36 jaar oud en veels te oud voor knuffels & softies enzo...maar tjaa.. ik ben nu eenmaal gek op rood-met-witte-stippen en ik vind dit kawaii figuurtje zo leuk ! Met dat gestippelde hoofddoekje en lieve gezichtje...dat ik dacht...kan mij het schelen en ik maakte deze dus lekker helemaal voor mezelf , zonder patroon , gewoon naar de beeltenis zelf ...
Van vilt, als hangertje, om lekker naar te kijken :-)

7 opmerkingen:

  1. op knuffels staat geen leeftijd en hij ziet er aanbiddelijk uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is geweldig geworden!! ...ach... af en toe is het heerlijk jezelf te verwennen!!
    fijne dag, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO, wat schattig, ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoeperd! Hier ben je toch nooit te oud voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)