donderdag 3 februari 2011

SWAP kiekjes


 Aan leuke swaps meegedaan en allemaal lieve envelopjes en pakjes ontvangen vol met hebbedingen. Van Maya waar ik de verassingswap mee deed ontving ik een een pakketje met de leukste verassingen, een gastendoekje met een prachtige cupcake erop, kawaii stickertjes cupcake, een hertentasje, vilten bloemen, transferpen voor op stof, een stoffen uilenhanger , labels en lintjes...
pakketje van maya
                                             

Verder meegedaan aan een internationale swap en kreeg vanuit Engeland de Big Fat STUFFED envelope gevuld met vintage fotos, stofjes, stickers, knopen, kaartjes en zo maar door....
                                        
En van een materialen swap kreeg ik ook 2 pakjes vul met spulletjes om weer erg leuke dingen van te maken. Van Meta kreeg ik een wel heel gevulde envelop :-) waar ik errug blij van werd : hartje om bijvoorbeeld te decopatchen, allerlei houten kralen, delfstblauwe kralen, schattige hangertjes van acryl in de vorm van hartjes, laarsjes en tasjes, sleutelhangerhaken, splitpennen , een hele zak gelukspoppetjes vol met allemaal verschillende gelukspopjes, lintjes , waxkoord, sieradendraad...en ga zo maar door! Ben vast nog wat vergeten, er kwam geen einde aan de inhoud :-)
Pakketje van Meta
                           

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)