donderdag 17 februari 2011

OOH DEER ! Love is in the air....

Okay....ik heb een zwak voor hertjes. En nu heb ik deze hertjes gemaakt.
I'm in love.....
Zo lief & zoet! Hertjes gemaakt van ..............
............................................................................
...................................................................................
....van zeep natuurlijk ! Leuk als decoratie, verspreiden een lekkere roomzoete geur ( double cream ) maar kunnen ook gewoon gebruikt worden.  Eentje hou ik zelf...en de andere twee mogen binnenkort uitvliegen....
...ehh...uit-galopperen

6 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik vind dat je zo'n leuk blog hebt...en mooie zeepjes maakt dat ik je een award door geef die ik ook heb gekregen....H gr Cinderell@ ( zie morgen mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat leuk ! Dank voor je complimenten en mijn eerste award :-) !
    je laat me blozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk maar op mijn blog...even zoeken want het is een bericht van vorig week...en jij mag hem weer door geven!!!!!! H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ehhh...oeps...deze had Nancy eigenlijk nog niet moeten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)